Almost done

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket som jag kanske borde, haha men jag jag har haft en del att göra.
Kom nyss hem från stan, nu har jag köpt julklapp till alla förutom Linn och min storebror, tror att jag vet vad jag ska köpa till Linn, men däremot har jag ingen aning om vad jag ska köpa till bror min, någon som har någon idé?

Jag och mamma ska köra en sväng senare, tänkte svänga förbi ute vid Moraberg för de ska tydligen ha jättefint julpapper på plantagen enligt mamma och jag har nämligen bestämt mig för hur mina julklappar ska se ut i år haha. "Kom ihåg att utseendet är viktigare än innehållet", reklamen ni vet ; ) haha.

Igår fick jag något ryck och köpte en stickad väst i mörkt grå, hur fin som helst men trodde aldrig jag skulle passa i det, men det blev fungerade ju hur bra som helst : ) Kul med lite nya "stilar".

Skriver senare.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0