Underbart väder måste tas vara på.

Igår jobbade jag dag, jag var färdig vid sju och vid halv nio somnade jag i soffan med kläderna på. Kan inte minnas när det senast hände haha.

Idag var jag och Frida ute på en timmes promenad med avslut på Midtåsen för olika styrkeövningar!

Utsikten där uppe är fantastisk!

Queen M helsar

Hej alla mina fans. det har värt en kul helg med besök av mamma och pappa.
Vill att alla ni mina fans skal få treffa dom två killarna som betyr mest för mig, den ena er Christopher min kille, det hele börjada för litt over et år sen i slutet av juli sen men mest som et one night stand grej men så når jag flyttade tilbaka i juni så slutade vi med one night stands, och börjada ha sex nesten varje dag i stallet. Den andra er Håkon, han er norges svar på Håkan Hellström, inte bara er han jattetravlig med också en veldig bra vän og sambo, lite tokig men det gillar jag för jag själv er jo egentligen ganska tråkig efter jag slutade med one night stands. men tilbake på Håkon han borde ni alla komma och helsa på, hadde det inte varit for at jag har en så god vän så hadde jag nog inte flyttat tilbaka til Sandefjord.

<3333<3333 puss och kram alla mina fans
queen M

Bra helg.

Middagen igår var väldigt mysig.
Efter att vi ätit satt vi och pratade i soffan och såg därefter en film.

Idag var vi till fiskbutiken och köpte lite olika små rätter. Bla vårrullar med fisk och grönsaker!

Jag och mamma har varit en sväng på stan och nu sitter vi alla i soffan, om cirka en timme ska mamma och pappa åka till flygplatsen och då ska jag iväg och träffa Frida!

Inte igår man var på ett museum.

Eftersom det bokstavligen är storm här valde vi bort en promenad.
Istället gick vi till valfångst museet här i stan, faktiskt förvånande intressant!

Nu ska jag vila en stund, om en timme kommer mamma och pappa!

Jag har redan dukat.

Investering.

Jag är ingen väskmänniska så jag köper inte många väskor alls. Förra året köpte jag en väska på HM för cirka hundra kronor, sedan dess har jag inte köpt någon.

Jag blev av med min fina DKNY väska för x-antal år sedan under väldigt läskiga omständigheter så igår bestämde jag mig för att köpa mig en ny.
En ny tidlös DKNY.

Mamma och pappa på besök.

I fredags flög jag tillsammans med mamma och pappa tillbaka till Sandefjord.
Jag hann bara visa dem vart dem skulle bo innan det var dags att gå in och jobba.

Igår blev det först en lunch på stan. Efter det köpte vi middag att laga idag samt tre olika typer viner. Det är så kul att man har fått upp ögonen för vin!

Idag blir det en promenad, sen en powernap efter gårdagens inferno på jobbet och lite senare middag och vin hemma hos oss!

Lång sammanfattning.

Ojoj nu var det ett bra tag sen sist igen.

Sandra hemifrån vad här och hälsade på mellan fredag-måndag förra veckan.
På fredagskvällen hängde vi bara hemma i soffan och pratade ikapp förlorad tid. På lördagen åt vi lunch tillsammans med Frida och Tilda innan det var dags för mig att gå in och jobba.

På söndagen fyllde Malin år så då var vi hembjudna till henne på mat och vin. Slutade med att allt som allt drack vi vin mellan tre och cirka tre haha.

På måndagen åkte vi tillsammans hem till Södertälje. Det känns som jag hann med en hel del. Jag hann träffa farmor och farfar, gå på bio och se Annabell samt slinga och klippa håret!

Det var helt underbart att få träffa alla mina fina vänner och familj igen, varje gång jag kommer hem så inser jag hur mycket det verkligen är jag saknar dem.
Som tur är är det bara cirka en och en halv månad kvar till jag får träffa dem igen och då blir det en längre tid!

Lunch med Malin & Silje innan jobb.

Fin kväll med fina vänner.

Tacos & vin hos Frida.

Igår efter en lång powerwalk och en rad styrkeövningar gick var och en hem till sig för en dusch. Lite senare vandrade jag upp till Frida där vi lagade tacos och drack vin.
Till snacks blev det morötter&dipp.

Idag ska vi till Tönsberg som sagt för att fira Frida. Det blir jag, Tilda, Malin och hon som åker.
Innan dess blir det pw och styrkeövningar i vanlig ordning!

Bra söndag!

Då var äntligen denna arbetsvecka över. I fredags hade vi nästan full restaurang (ca 60 personer), men igår hade vi bara ca 20 personer. Märkligt hur det kan bli så stor skillnad på helgdagar.

Idag ska jag umgås med Frida som äntligen är tillbaka i byn.
Vi har börjat ta promenader samt följa en app som heter någonting med 7 minutes workout.
Intensiva övningar som man ska göra 7 minuter om dagen. Hon har hållt på lite länge än mig, idag blir min fjärde dag!

Så vi ska börja dagen med promenad och dessa övningar och därefter äta tacos och dricka vin!

Imorgon blir det en dag i Tönsberg med shopping och middag för att fira Frida sol fyllde år i torsdags.

Id

Besök från Sverige!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera just nu men det händer verkligen inget spännande för tillfället.

I tisdags kom Tilda tillbaka till jobbet, vilket betydde att Malin äntligen kunde åka hem några dagar.
Jag skulle åkt hem på måndag, men eftersom vi har en jätte stor catering i staden bredvid behövs jag här då.
Veckan därefter är det också en del bokat så jag kommer åka hem den 20e.

Den 17:e kommer Sandra hit för att se hur jag har det. Sen flyger vi tillsammans hem den 20e.
Den 24e flyger jag tillbaka tillsammans med mamma och pappa, dem ska vara här till måndagen!

Kul att ha lite att se fram emot!