Äntligen skolavslutning

Eftersom jag nästan aldrig orkar fixa mig "ordentligt" till skolan nu mer, tänkte jag att jag skulle fixa mig aning mer idag i alla fall. Tänkte tom. sätta på mig en tomteluva, när jag är på plats för jag tänker absolut inte springa runt med den på huvuet till skolan, någon måtta får det vara!
Skolavslutningen börjar klockan 10, sen håller det väl på i någon timme och därefter ska jag hem och sen vid fyra är det time to work.

Nu ska jag se vad jag ska ha på mig för någonting.

Hörs senare!

PUSS!

En jätte gammal bild på mig, jag tror att jag gick i åttan, är påväg hem till farmor och farfar på julafton.

(Jag tyckte förstås att jag var supersöt i min tomtemössa, haha)


Kommentarer
Postat av: ida

Haha sweet sugar!

2008-12-19 @ 11:33:48
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0