Bra Malin, bra

Kom precis innanför dörren när telefonen ringde, det var Linn som hade försökt ringa mig tusen ggr på mobilen men smart som jag var så hade jag den på ljudlös haha.
Ska snart bege mig mot bussen igen, ska bara plocka ihop några saker och försöka hitta en stor påse till Linn, vad hon ska ha den till har jag inte helt och hållet förstått, haha!
Juste, jag skulle ju ringa till Ida E för att se om hon kanske ville joina oss ikväll, hade glömt bort det så måste göra det snart.
Fan vad arg jag är för det  där med den där jävla tågbiljetten, hinner inte boka om den nu, så jag får göra det hemma hos Linn.
Imorgon blir det jobb mellan 10.00-17.30, därefter ska jag hem och skriva en inlämningsuppgift som jag trodde att jag hade gjort för hundra år sedan, men icket, så rolig kommer min lördag att bli.
Nej nu måste jag lägga på ett kål, uppdaterar kanske igen hemma hos Linn.

Ta en trevlig helg, så hörs vi.

Tjingeeeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0