Då var nyårsafton säkrat

Jag pratade med Minna för en liten stund sen (Min kassaledare som ni borde ha styr på vid det här laget, hihi), hon ringde och frågade om jag kunde byta mitt pass den 22:a, jobbade egentligen mellan 8.00-15.00 men hon behövde någon som kunde vara rastavlösare och kan Fastfood (matkedjan ni vet) så, klart jag hjälper henne : ) Så jag jobbar nu mellan 11.00-20.30, det är baara att bita ihop!

Karolina frågade mig om inte jag ville komma ner till Karlstad över nyår eftersom hon och hennes vänner planerar en stor fest, och hur skulle jag kunna tacka nej till det? Jag saknar dem alla så himla mycket ju.
Haken var bara att jag jobbade dagen efter nyår, men Minna plockade bara bort den tiden åt mig, hur underbaar är hon inte? Jag slapp söka ledigt och hålla på, så nu är det klartt! Vet inte vilket datum jag åker än, men troligtvis på måndagen, och så kommer jag hem på fredagen igen eftersom jag jobbar på lördag.
Längtar såå, det ska bli så roligt att få träffa alla vänner där nere igen, det är snart ett halvår sen sist :| Fy vad tiden går fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0