Dålig uppdate, jag vet

Ida E klagar på att jag är dålig på att uppdatera, att jag måste skriva mer än ett inlägg per dag, jag ska bättra mig, jag lovar.

Igår var jag hos farmor och farfar och åt middag, jag fick köra både dit och hem. Fick jätte mycket beröm av mormor, hon sa tom. att hon skulle skicka pengar till mig för att jag varit så duktig hahaha. (Tror snarare hon tackade för att hon kom hem levande, hahaha nej då)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle vilja ta en sväng ner till stan för att kika på lite julklappar eftersom jag enbart fokuserade på mig själv när vi var uppe i Stockholm, ego som jag var haha.



Nu ska jag gå tillbaka in till klassrummet.
Skriver senare.

Seee yaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0