det går i vågor

Jag vaknade för en liten stund sen, tog lite sovmorgon eftersom vi har eget arbete nu de tre första timmarna innan lunch, och jag är i stort sätt klar med allt.
Idag ska jag jobba som sagt, var ett tag sen nu, så det blir roligt.
Hm, undra vad man ska hitta på i helgen? Jag jobbar ju torsdag och fredag den här veckan.
Jag skulle vilja bygga pepparkakshus och baka lussebullar, vi får se om det kanske går att ordna : )

Nu ska jag ta och se vad jag ska ha på mig idag, tänkt att det hela tiden ska gå i vågor, ibland vet man precis vad man ska ha och ibland har man inte en susning... Lite irriterande är det ju, lär ju vara fler än jag som får dras med det problemet?

Julen närmar sig verkligen med stormsteg, känns skönt att jag bara har en sak kvar att köpa, så jag slipper stressa runt den 23:e liksom.

Nu ska jag ta tag i livet.

Hörs senare.

Tjiaao.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0