En dag i taget

Vaknade precis, har sovit i tre timmar till, hur skönt som helst.
Annelie
och jag pratade lite om det där med att köra upp och skriva tidigare än planerat, men jag kände själv att det är vissa moment jag måste öva lite på, inga stora saker men det måste ändå göras, har inte kört så mycket på körskolan, och dem säger ju oftast mer saker än mamma och pappa så, + att jag åker till Karlstad den 28 och kommer hem den andra, så jag tror att det kan bli ganska bra med att jag kör upp då i januari i alla fall = ) Nu ska jag ta några lektioner till i alla fall, så får vi se vad som händer!
Det blir nog bra som det blir tror jag, man är ju en aning avis på Linnsan som redan klarat sig förbi två av stolparna, men är förstås jätteglad för din skull gumman : )

Nu ska jag göra några distansprov för teori.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0