En dag med Linn

Jag och Linn hann sitta på körskolan i cirka tjugo minuter innan receptionisten kom in och sa att de måste stänga tidigare eftersom hon inte mådde bra, så vi fick packa ihop oss och ge oss iväg. Vi gick en sväng på stan, kikade lite i största allmänhet och efter att Linn hade gått tll bussen gick jag och köpte hennes julklapp, hihi : )

Gjorde klart tre skoluppgifter i skolan idag, nu är det bara en kvar och sen kan jag gå på jullov med gott samvete.
Hade bara psykologi idag eftersom de andra lektionerna innebar eget arbete, och jag var klar. Min psykologi lärare ger mig MVG, och jag blev förstås jätte glad. Hon tyckte att mina arbeten var så pass bra, att de skulle kunna användas för undervisning, sånt är aldrig fel att få höra =)

Jag och Linn konstaterade att morgondagen är en väldigt lång dag, vi båda avslutar dagen med idrott och därefrer möts vi upp och tar sällskap hem, trevligt : )

Nu ska jag ta tag i den där engelska uppgiften.

Skriver senare.

Pussipuss

P.S Nu har de satt upp julstånden på stan, och jag blev jätte glad =D

Kommentarer
Postat av: Linn

Nämen, vad gulli du är! Undra vad det kan vara...

Men vi ses och hörs imorgon=). Som sagt!

<3

2008-12-15 @ 20:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0