En kaotisk dag på jobbet

Kom nyss hem, så trött som jag är nu har jag inte varit på väldigt länge. Idag har det varit sjukt mycket på jobbet, så himla mycket folk och alla dessa julkuponger, de gör mig helt gaaaalen, jag HATAR dem verkligen.

Kvällen igår var i alla fall riktigt lyckad, vi hade väldigt trevligt. Det är inte ofta vi tre umgås sådär, det borde vi börja göra oftare, eller vad säger ni flickor?

Imorgon ska jag och pappa övningsköra sen börjar jag jobba klockan tre och stänger, dvs. jag kommer att sluta runt halv elva, roligt roligt.

Nu ska jag ta tag i den där förbaskade engelska uppgiften så att jag blir av med den.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: ida engren

ja det tycker ja verkligen. old times <3

2008-12-07 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0