Estockholmo

Imorgon blir det huvudstaden tillsammans med mina flickor, Ida & Linn : )
Måste dock lämna tillbaka fodralet som jag köpte till min kamera eftersom det var lite för litet, vill inte gärna trycka ner kameran i det. Så det måste fixas först, men just nu ser det ut som att Johan ska köra oss upp till Stockholm, hur gullig är han inte?

Morgonkvällen kommer att bestå av att packa inför Karlstad, har tom. bokat en taxi till måndagmorgon, känner inte precis för att ta bussen som går 05.50, och då blir det dessutom väldigt tajt med tågets avgång, så jag kände att jag lika gärna kunde unna mig det.

Nu ska jag se om det går något lovande på teven.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0