Friskis & svettis nästa

Skönt att man inte jobbade idag, behövde verkligen rast vila från det ett tag. Har lyckats skriva klart mitt arbete i Psykosocialt arbete, känns jätte bra att ha det överstökat.
Imorgon börjar jag inte förrän klockan ett, sovmorgon är aldrig fel. Vid halv fem ska jag möta upp Linnsan, och då ska vi gå upp till min körskola och sätta oss och plugga. Förhoppningsvis ska vi gå bort till Friskis & svettis på tisdag och kolla lite, dags att sätta igång nu, visst Linn? ;)

Gud vad roligt det är att du ska börja jobba hos oss skruttan, redan på onsdag :) dock jobbar inte jag då, men vi kommer jobba ihop tusen gånger sen så! Underbart, båda mina flickor samlade under samma tak!

Kan inte fatta att det är snart är julafton, när ska de sätta upp julstånden på stan egentligen? Brukar inte det vara nu någon gång?

Blev inget pepparkakshus eller några lussebullar den här helgen, men kanske nästa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0