Fullspeckat schema

Linn trodde att avslutningen skulle börja vid klockan ett, men det visade sig att det var klockan tre, haha.
Så istället för att bara sitta hemma och fördriva tiden, tänkte jag vara duktig att åka ner till körskolan och sätta mig och plugga teori där eftersom jag kom fram till att jag inte kommer kunna gå ner dit och sätta mig nå mer innan jag åker till Karlstad, för imorgon jobbar jag, lördag och söndag är det stängt, på måndag jobbar jag, på tisdag jobbar jag, på onsdag är det ju julafton, på torsdag är det alla gånger stängt+ att jag jobbar och på fredag jobbar jag och sen är det helg igen och sen åker jag på måndag till Karlstad och kommer hem på fredag och då är det helg igen, så det ser kanska mörkt ut för teorins del haha!
Ska bara sätta på mig lite andra kläder och sen bege mig till bussen.

Uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0