GOD JUL

Ända sedan jag var ganska liten har mamma och pappa gett mig och min lillebror varsin film i julklapp på morgonen så vi har någonting att sysselsätta oss med fram till att alla gäster kommer.
I år fick jag Ett päron till farsa firar jul, de är verkligen sjuka i huvet hahaha. Jag och pappa satt och nästan vred oss av skratt.
Nu klockan ett kommer min storebror, hans tjej och Casper och fikar, så får de sina julklappar och sen ska de vidare till nästa ställe, en rullande jul för deras del med andra ord.
Kan ni tro att det faktiskt SNÖAR ute?! Lite mer julkänsla i alla fall.

Nej nu ska jag gå upp och hälsa på mormor som kom med mamma för en stund sen, de har varit på kyrkogården vid morfars grav.

Ha nu en riktigt god jul, så skriver jag igen lite senare!


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0