Good night, and sleep tight

Nu har jag varit hemm en stund.
Jag fick skjuts av min klasskompis idag eftersom jag bytte en ljusslinga till henne eftersom de höll på och renoverade deras balkong, så de hade inte satt upp den och där igenom inte heller testat om den fungerade, så nu tre veckor senare fungerade den SJÄLVKLART INTE, är det inte alltid sådär? Och hennes kära pojkvän hade förstås RENSAT plånboken dagen innan de satte upp den, och där ingick förstås kvittot med ljusslingan, haha. Så hon kollade med mig om inte jag kunde byta den åt henne, och tack vare mina kära arbetskollegor, så fick jag göra det : ) som tack fick jag skjuts hem, skulle annars fått släpa på en as stor kartong hem eftersom jag behövde en till en julklapp som var ganska stor, så det tackade jag varmt för, haha.

Hjälpte min lillebror med att köpa julklapp till mamma och pappa samt flickvännen, så nu har vi hjälpts åt att slå in alla julklappar och nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter. Dags att börja tänka på refrängen, jag börjar jobbet klockan 8.00 imorgonbitti!

Här är alla mina och Oscars julklappar



God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0