Grattis Kevin

Kände på mig att Kevin skulle vinna idolfinalen, så det var ju roligt : )
Intervjuaren - "Vad betyder ordet främling?"
Kevin - Ja, det kan ju inte vara en frukt, för att....
Kevin - "Vad är främling för något?"

Kom hem för ett tag sen, det har varit väldigt mycket idag, har varit uppstressad och det blir ju inte bättre av att människor man jobbar ihop med beter sig som idioter. Jag blir så jävla irriterad på människor som inte vet hur man uppför sig bland andra människor, klarar inte av sånt.
Imorgon händer något väääldigt roligt, men jag tänker inte säga vad förrän allting är spikat och klart :D

Nu ska jag sova eftersom jag ska upp och jobba kl 10.00 imorgonbitti.

Vi hörs sötnosar

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltså den där kärringen gör mig helt galen!

2008-12-13 @ 10:14:50
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0