Hög standard

Har nu pratat med min lärare i psykosocialt arbete och hon vill inte sätta ett exakt betyg på mig, men hon tycker att mina arbeten håller en väldigt hög standard, så i mitt betyg kommer det stå vg+/mvg och eftersom det här är en 100 poängs kurs så har jag en termin till på mig att se till att jag får MVG i slutbetyg, så det känns bra : )

Pratade även med idrottsläraren som sa att vi inte kommer att ha någon idrott idag på grund av de omständigheter som råder just nu (vet ej vad hon menade) så vi kommer att få en skriftlig uppgift, och det i sin tur betyder att jag slutar klockan två istället för fyra, gorgeous!

Men Linn, oroa dig inte, jag möter upp dig vid Chrille sen, så våra planer är minsann inte sabbade ; ) haha

Nu börjar min lektion i Multimedia A alldeles strax, måste förbereda mig lite. Guud vad underbart att den kursen avslutas nu till jullovet, är så less på den.

Tjiaaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0