Hoppas hoppas hoppas

Precis ätit och ska snart åka och hämta Oscar från judon.

Jag var på körskolan tidigare idag tillsammans med Carolina, hon ska köra upp och skriva teoriprov nästa vecka.
Jag känner att jag verkligen inte behöver vänta ända till i mitten av januari, så jag gick och pratade med receptionisten på min körskola, och berättade hur jag kände. jag kör ju faktiskt nästan dagligen hemma + att jag kör på körskolan emellanåt.
Jag ska köra imorgonbitti, och säger Annelie att hon tror att jag kan vara redo tidigare (vilket jag i stort sätt vet) så finns det kanske möjlighet att flytta mina prov så att jag kan få ha dem nu i december istället.
Jag håller tummarna, vill bara få det överstökat.

Nej nu ska vi åka igen, uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0