Jag har namnsdag, idag

Idag har jag namnsdag, hade det igår också. Däremot vet jag inte vilket namn det är som har namnsdag idag, men i alla fall.. Vi har ända sedan jag var väldigt liten firat namnsdagar, så imorse fick jag en jättefin nessecär av mamma, lägger in en bild på den lite senare.
Emma kom just till skolan eftersom hon inte hade lektion med mig förrän nu, hon hade varit i cafeterian för att köpa något, och så kommer hon in med en festis till mig och säger "Här, den här är från Markarios (han som jobbar i cafeterian), han ville ge dig den eftersom du har namnsdag idag" Hur gullig är han inte? Haha.

Nu ska jag engagera mig i min Multimedia A lektion.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0