Jäktig dag

Idag har vi gjort en hel del. Andreas kom och hämtade upp mig, Karro och Sandra vid ett, sen bar det av till Karros jobb för vi skulle låna lite lampor och sånt till nyår. Där efter åkte vi för att betala in det sista till de vi hyr lokalen av, efter det åkte vi till IKEA för att införskaffa oss plastglas, champangeglas (1 kr st?!) och en del andra saker. Det här kan bli riktigt lyckat : ) Vi kom hem vid klockan fem, så det har varit en intensiv dag, men med många glada skratt!  Underbart att vara här igen, hos de vänner jag har här.

Nu sitter jag och Karro och tittar på tv, Sandra har åkt iväg för att träffa en kompis och snart kommer Andreas hit för att göra oss sällskap, trevligt!

Imorgon börjar dagen i skaplig tid eftersom vi först ska ner på stan en sväng, jag vill bla. hitta ett par snygga nyårsskor och därefter ska vi handla maten inför nyår m.m, så fullspeckat schema imorgon med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0