JULLOV

Kom nyss hem från skolavslutningen.
Först blev det en sketch som en av klasserna hade gjort, väldigt bra! Därefter blev det diplom utdelning till utvalda elever för bra insatser/roliga saker under läsårets gång och därefter blev det julbord och betygsutdelning. Egentligen skulle vi inte fått betygen nu, eftersom kurserna inte slutar förrän i Januari någon gång, men de ville ge oss de preliminära ändå så länge, så det var ju roligt : ) Det såg riktigt bra ut, det var några ämnen som jag absolut inte  trodde att jag skulle få högre betyg än G i så jag blev verkligen häpen.

 
Smart att jag satte kameran för ansiktet, haha. Det här var en av de bättre bilderna, så nu kanske ni fick en hum om hur jag såg ut! Blev ganska fint faktiskt, hittade ett tjockt rött sidenband i en låda så då knöt jag det runt midjan!


Om tre timmar blir det jobb, så nu hade jag tänkt kolla på en film och bara ta det lungt så att jag är utvilad till jobbet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0