Lång dag, idag med

Ligger i sängen tillsammans med Karro nu, vi är lika utmattade som igår. Idag har vi införskaffat ännu mer saker till festen imorgon, men det är fortfarande inte färdigt, känns som om det aldrig tar slut, haha.
Vi har varit nere på stan en sväng idag med, jag ville egentligen hitta ett par nyårsskor men jag hittade inga som jag riktigt kände 100 % för, så jag tar de jag hade med mig. Köpte ett jätte fintsom jag ska ha imorgon (tar kort på det imorgon)

Imorgon ska det alltså göras följande:

* Vi ska införskaffa det vi inte gjort än, tallrikar, bestick, hushållspapper/toalettpapper m.m
* Vi ska åka ut till lokalen och förebereda inför kvällen
* Vi ska ner på stan för att byta en klänning åt Karolina
* Vi ska hem igen för att hämta maten
* Tillbaka igen vid 4-5 för att fixa med det
* Vi ska göra oss i ordning där borta

Vi har med andra ord en del att göra innan allting drar igång imorgon.

Lite bilder från idag

 
Grabbarna fixar med musikanläggningen och Karolina stökar omkring.




En bild från den stora gallerian här i Karlstad, MittICity, så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0