Lyckades till slut

jag och mamma har varit ute och övningskört nu ett bra tag. Jag övade på att backa runt hörn eftersom jag inte har gjort det så mycket, de första gångerna gick det inte alls + att bilen la av och jag trodde inte hon skulle starta igen men då hade vi en säkerhetskontroll och då visade det sig att det i stort sätt inte fanns någon kylarvätska alls, inte bra! Så när hon hade svalnat begav vi oss till statoil macken i Östertälje för att fylla på den och sen åkte vi tillbaka till den stora parkeringen borta vid Astra som vi var vid. Efter ytterligare några tappra försök med backingen fick jag till det riktigt snyggt gång på gång, så det känns skönt att jag har koll på hur man ska göra nu så det blir rätt = )

Jobb idag ju mellan 15.00-22.15 cirka, så det var bra att jag fick sova ut imorse så jag orkar den här dagen.
Lyckades faktiskt göra klart den där engelska uppgiften igårkväll, trodde aldrig jag skulle orka ta tag i den, men nu är den gjord i alla fall, duktigt Malin : )

Nu ska jag ta och äta någonting, sen börja göra mig i ordning.

Toodilloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0