Man ska aldrig ge upp hoppet

Jag hade ju bestämt mig för att alla mina paket skulle vara röda med vita snören. Idag letade jag runt i hela stan i varenda butik som sålde presentpapper, jag tog tom. en sväng ut till Ica Maxi och Coop, men icke sa nicke, de hade inget rött papper. Jag och mamma åkte ut till Moraberg för att kolla på plantagen där, men det fanns ej, jag gick in på rusta, där fanns det inte heller, och så slutligen gick jag in på jysk för att jag skulle kolla på en julklapp där, jag hade vid det laget gett upp hoppet om det röda pappret, men då såg jag att dem hade precis det pappret jag hade tänkt mig i deras omslagnings maskin (vi hade en snutt av det här pappret hemma) så jag frågade om jag fick köpa lite, men hon sa att jag bara kunde ta, jag blev överlycklig, så jag fick mitt röda papper till slut hahaha.

Nu har jag slagit in alla paket som jag köpt, förutom två för pappret räckte inte, så jag tänkte ta en ny sväng ut dit imorgon för att sno åt mig lite mer + kolla mer på den där julklappen eftersom jag blev alldeles till mig när jag såg papret hahaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0