Mycket jobb just nu

Blir inte så mycket uppdateringar nu när jag jobbar om dagarna utna det får bli något inlägg efter att jag kommit hem.
Jag slutade egentligen jobbet klockan tre idag ju, men eftersom det var så mycket folk så stannade jag kvar en halvtimme för att beta av lite folk.
Jag har varit den största delen av tiden idag på färskvaro-avdelningen, plockade upp varor samt snyggat till lite i hyllorna, tycker det är skönt med lite omväxling istället för att vara framme vid kassalinjen jämt
Imorgon är det dags för arbetspasset jag har frukat, 11.00-20.30nio och en halv timme ska jag spendera på jobbet imorgon, jiiippi... Snacka om att jag kommer vara trött när jag kommer hem imorgon, är helt slut efter den här dagen, det är så sjuukt mycket folk nu i butiken så man blir alldeles tokig.

Har hjälpt mamma med att slå in lite paket nu när jag kom hem, mitt brorsbarn har varti här under dagen och hjälpt mamma att klä julgranen, han tyckte det var fint när man hängde kulorna parvis emellanåt, haha så söt han är.




Nu ska jag se om det är något bra på tv, skriver igen senare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0