Mysig dag

Kom nyss hem från Stockholm, vi var uppe där vid ett och jag kom hem nu klockan åtta, så vi har verkligen spenderat hela dagen där uppe.

Lite bilder från dagen:


Den här mössan trodde Linn var till försäljning, men det visade sig att det tillhörde någon, hahaha!


Ida och sin älskade tröja som kostade över 500 kr, jag och Linn lyckades övertala henne om att den kanske inte var värd 500 kr...? Haha gullunge.

Titta så vackert Stockholms central är utsmyckat!
Jag köpte en otroligt mysig tröja från Zara, kräm-vit längre tjocktröja. Kan lägga ut en bild på den senare eller  imorgon!
Nu ska jag packa vidare inför Karlstad imorgon, hörs sen!

Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0