Nöjd

Nu har farmor, farfar, Björn och Klara åkt, så nu är det bara mormor kvar.
Jag har fått -

* Ett nytt headset till min telefon
* Ett bidrag på tusen kronor till en kamera
* Ett presentkort på Servera på 500 kronor
* En hallonröd tunika från Vero Moda
* Volymaster från OBH Nordica
* En liten väska
* Ett presentkort på Två hjärtan på 300 kronor
* Ett nytt puder från MakeUpStore


Jag är väldigt nöjd, fick det mesta jag hade önskat mig : )
Har tagit bilder från dagen, men jag orkar inte lägga in dem idag, så det gör jag imorgon.

Jobb imorgon mellan 11.00-18.00, dubbelt betalt =D


Nu ska jag gå tillbaka upp till vardagsrummet, där en film väntar.


Hörs imorgon!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0