Onsdag

Sitter nu i skolan, skullle ha haft Människan socialt & kulturellt mellan 10 och 11, men eftersom jag var färdig med allt så fick jag jobba med sånt jag inte var klar med i andra ämnen, dvs engelska och psykosocialt arbete.
Idag ska jag köra med Annelie kom jag på igårkväll, som tur var annars hade jag nog missat det, fy skäms Malin!

Gud vad jag längtar till jullovet, är så otroligt less på allt skolarbete, vill bara få en paus från alltihop, ska bli så underbart! Hoppas på att jag i alla fall kan vara lite mer motiverad nästa termin, än vad jag varit den här terminen.

Nu ska jag ta tag i min bokrecenssion i engelskan, ska bara skriva rent den, sen kan den lämnas in!

Hörs senare!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0