På G

Nu har min familj åkt, de åkte klockan åtta imorse. Känns lite ovant att det inte är en kotte hemma såhär tidigt en söndag morgon, men men de kommer säkert få det helt underbart där uppe bland bergen, det är tydligen 80 centimeter snö där uppe redan, bara natursnö!

Johan ska som sagt var skjutsa oss upp till Stockholm, men innan dess måste vi svänga förbi Moraberg så jag kan lämna tillbaka fodralet till kameran och förhoppningsvis hitta ett nytt!

Här kommer ett smakprov från min kamera, kan verkligen se att det är riktigt kyligt ute, min termometer på datorn visar -8 =O Blir dunjackan idag med.



Nu kommer tydligen Ida och Johan och hämtar mig om 25 minuter, så det är bäst att jag sätter fart!
Återkommer ikväll med lite bilder från dagen i Stockholm!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0