På tåget

Det gick ganska bra att gå upp imorse faktiskt, kan bero på att jag sett fram emot det här så länge, och då brukar det inte vara några problem med att gå upp : )
fast jag hade en timme på mig, så sprang jag runt som en galning, haha!

Sitter nu på tåget, har inte kunnat koppla upp mig på mitt mobila internet förrän nu eftersom det inte varit någon teckning, men nu så!
Eftersom jag inte hade någon teckning passade jag på att börja skriva på min slutsats i mitt projektarbete, lyckades få ihop en halv a4, bra jobbat Malin! Är förstås inte klar än, men det är en bra början.



Nu ska jag äta lite frukost som jag gjorde iordning imorse.

Hörs senare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0