Så besviken på mig själv

Jag vart så himla brsviken på mig själv igår när jag gick in på min mail för att kolla igenom bekräftningen av mina biljetter. Tror ni inte att jag har bokat återresan samma dag? Jag glömde att ändra datum, så nu har jag betalt cirka 260 kronor för något jag inte kommer att kunna bruka så nu måste jag beställa en ny biljett hem. Jag brukar alltid vara supernoga med att det blir rätt, brukar kolla igenom det tusen gånger innan jag beställer, men jag var väl för trött nu antar jag. Dlir så himla ledsen, faan också.
Jag får väl trösta mig med att jag aldrig kommer att göra om det här, "man lär sig av sina misstag" brukar man ju säga.

Nu ska jag gå upp och äta frukost.

Uppdaterar igen senare.

Ha en bra dag.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0