Sjuk dröm

Jag måste bara berätta vad jag drömde inatt för det här är första gången på evigheter som jag kommer ihåg allting så exakt.
Jag var hemma hos en klasskompis till mig. av någon anledning satt jag och ritade en tautering på hennes rygg, klockan var nu halv tre och jag skulle vara på jobbet klockan tre. Jag tänkte, "Jag går snart", när klockan var fem i tre stog jag i hennes ytterdörr och var påväg ut. Av någon anledning fick jag för mig att det var smartast om jag åkte ut till Enhörna och tog mig därifrån ut till jobbet. Vid det här laget var klockan fyra och Minna hade ringt typ 8 gånger på min mobil, och jag vågade ju förstås inte svara. Jag beslutade mig för att det nog ändå vore smartare om jag tog bussen tillbaka in till stan och sen ut till Maxi, men bussen kom aldrig så jag ringde efter en taxi. Där sa dem att väntetiden var ganska lång, men jag sa att dem skulle skicka en bil så fort som möjligt, men då kommer det en postbil som erbjuder alla oss som står och väntar på bussen skjuts, så vi åker med honom in till stan, och sen åker jag på något vis ut till Enhörna igen, och möter min taxibil jag beställde tidigare, men jag fortsätter till Ica Hörnan och därifrån beställer jag en ny taxi, sen vaknar jag.
Hur sjukt var inte det här på en skala? Vart fick jag att det skulle vara närmare att ta sig till jobbet från Enhörna ifrån?!
Men men...

Idag ska jag och Linn som sagt var plugga teori tillsammans från klockan fyra till klockan sju, jiiiippii!


Nej nu måste jag lägga på ett kål, ska gå till bussen tjugo över och jag har fortfarande inte bytt om.

See ya later bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0