Status: utmattad

Utmattad är precis det ord som kan beskriva min status just nu. Jag trodde ju att jag jobbade till 21.30, men det visade sig att jag stängde idag. Jag stänger en torsag varje månad, men jag lyckas aldrig komma ihåg vilkeen torsdag, haha.
Minna frågade även om jag ville jobba på lördag mellan 10.00-15.00, och jag sa ja till ungefär 1000 kr extra vid nästa löns utbetalning så :D

Ledig från skolan imorgon så det blir till att plugga hemma och sen åka till jobbet kl 15.00 och sen jobba till 21.15.

Här är västen jag köpte förut, Jessica i min klass ville att jag skulle lägga ut en bild på den, så jag gör väl det då : )



Här har vi en julklapp till, så nu är jag klar med alla!


Två stora gråa badlakan, hur mysiga som helst.



Godnatt på er, för nu ska i alla fall jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0