Storhandling på g

Precis varit nere och ätit, maten var helt okej.
Vi har fått kolla på en as sjuk film på multimedia A timmarna, den var fransk det enda dem gjorde var att ha sex, i stort sätt. AS SKUM film.

Idag ska jag och Maria storhandla på coop, lovade att hjälpa henne eftersom hennes pojkvän jobbar.
Kanske kan hitta en och annan julklapp, framför allt till mitt brorsbarn Casper, leksaker är ju någonting dem har mycket av haha.

Det här med julklappar för övrigt tycker jag är ganska knepigt. Till Casper blir det ju inte så svårt, han får någon leksak och en tröja eller något. Mamma har jag ingen aning, pappa ingen aning, storebror vet jag men det avslöjar jag inte nu haha, lillebror får något klädesplagg, mormor får också kläder, farmor och farfar, vet jag inte. Vem är det mer? Jo Linn, Karolina och Maria, vad fasiken ska jag köpa till er skruttfior?! Jaja, jag får väl försöka tänka ut någonting bra, det ska nog lösa sig.


Här har vi honom, den lilla filuren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0