Titanic, bästa filmen genom tiderna

Kom nyss hem från Linnsan, ville egentligen inte åka hem eftersom det var mitt i Titanic filmen, men jag menar, den är aaaslång, så jag hade i alla fall inte kunnat kolla klart på hela.
Hjälpte henne med att slinga håret istället för att lyssna på hennes redovisning eftersom hon hade redovisningen idag, den virrmajan.

Jag längtar så efter min kamera, får jag den inte i julklapp kommer jag sannerligen att köpa den i mellandagsrean. Då kommer uppdateringarna vara mer intressanta, eftersom bilder säger mer än tusen ord, visst ? ; )

Nej nu ska jag nanna, så jag orkar upp till människan socialt & kulturellt imorgon klockan tio.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0