What a day

Hemma.
Fyfan vilken jääävla dag det har varit. Började som sagt var jobbet vid elva, runt två vart hela kassasystemet överbelastat vilket resulterade i att ingenting fungerade. Ica korten hade heller ingen kontakt med scannerterminalen, herregud. Det var bara att sätta igång att köra köpen manuellt och ta kortnumerna för att sen kunna ordna till det, köerna var vid det här laget meterlånga, enda ner till mejeriavdelningen, och den ligger typ tjugo meter in i butiken.
Efter typ tjugo minuter fungerade det igen, men vi hade fortfarande ingen kontakt med kortterminalen så folk som hade visakort fick gå bort till bankomaten för att ta ut pengar, och den kön var ju inte direkt kort... Skulle kunna skriva en hel uppsatts om den här dagen, men det får räcka såhär, ni förstår nog vilken helvetes dag detta har varit, men ändå kan jag inte låta bli att skratta, haha.

Jag köpte en blomma till Minna eftersom jag tycker att hon har varit en sån ängel det här året, så jag ville verkligen tacka henne ordentligt för alla de dagar hon ställt upp för mig, hon gör det helt klart roligare att jobba på Ica Maxi, eller vad säger du Ida? : )

Nu ska jag se vad som finns på teven för nu är jag så trött i hela kroppen att jag snart inte vet vart jag ska göra av mig själv.
Jobbar 16.00-22.15 imorgon, om vi nu kommer hem då med tanke på att folk får lön imorgon jag med för den delen, så ALLA kommer väl typ vara hos oss på Ica Maxi, weeeeeey!

Hörs imorgon.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: ida

Hon är helt klart en ängel.

2008-12-22 @ 21:58:08
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0