Ännu ett arbetspass avslutat.

Kom hem från jobbet för en stund sen. Egentligen skulle mamma kommit så jag skulle få köra hem, men hon var så trött så hon skickade ett sms till mig "Du får ta en taxi hem" haha, aja tänkte jag, skönt att slippa åka buss iaf.

Är det någonting jag inte klarar av är det när andra människor försöker styra och ställa över mig. Jag har absolut inga problem med att ta order från personer som är "över" mig, men när de kommer till folk som ligger på samma nivå som mig, om inte lägre så finns det inte på kartan. Det är en sak om någon ber en att göra någonting, men när det blir något i stil med "Malin kan du göra det", typ som att "Nej men jag orkar inte, du får göra det"... Blir så himla trött...

Ligger och kollar på Supernatural på kanal 5 nu, det är så himla bra!

Helgen har varit väldigt lung bortsett från jobbandet.
Nästa helg jobbar jag på Älvsjömässan, jag klagar inte, får ju betalt ; )

Jobbar ingenting nu förrän näst, nästa vecka, hur underbart låter inte det ? = )

Nu ska jag fortsätta kolla på Supernatural.

Pussillipuss.


Jag och Karolina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0