Beslutsångest

Jag kom på vid middagsbordet idag att jag har en jacka nere i källaren som jag aldrig använt utanför ytterdörren. När jag beställde den från internet för något år sedan visade det sig att den var en aning för stor, men jag trodde dock att jag skulle använda den i alla fall vilket jag sen inte gjorde ändå. Idag kan jag ha den, men jag vet inte om jag kommer att använda den, så jag funderar på att sälja den, köpte den ändå för typ 600-700 kr liksom så jag kan säkert få 400 kr minst eftersom den är oanvänd.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: din väm

Jag tycker att den var snygg, du borde behålla den! men tror du inte att du kommer att använda den. Så försök sälj den! tips från Linn emilia linna cörlssön

2008-11-25 @ 21:03:03
Postat av: ida EEEEEEEEEEEEEEEEE

den va ju tjusig! vafan andvänd den. de tycker jag. kul o ha mååånga o variera på! slå till!

2008-11-26 @ 16:11:16
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0