Blodcentralen

Har precis haft Psykosocialt arbete, sitter och väntar på bussen. Ska ner på stan nu och träffa Maria, sen ska vi gå till blodcentralen och lämna blod på riktigt för första gången, förra gången var det ju bara blodprov dem tog.
Eftersom detta kan leda till bla. illamående och yrsel måste jag åka hem direkt efter det. Då ska jag lägga mig i sängen med min dator och kolla på fler andra avenyn avsnitt : )

Dem ringde in mig från jobbet igår, och eftersom jag inte jobbar någonting den här veckan så tackade jag ja, jobbade mellan 16 och 21. Jobbar ju på Älvsjömässan torsdag, fredag och lördag.

Nu ska jag gå till bussen, uppdaterar igen när jag kommit hem.

Puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0