Gymnasiemässan is over.

Kom hem för ett litet tag sen. Gick jätte bra idag med. Vill ni veta något roligt? De två tidigare Infokomp skolorna som finns i Stockholm har bytt namn till Klara Södra Gymnasium och Klara Norra Gymnasium och nästa år byter även vi namn till något i den stilen, letar även efter nya lokaler, synd bara att jag inte går kvar då, men men.
Gick hyffsat fort idag att plocka ihop allting. Vi som var kvar sist hjälptes åt med att bära in alla saker på skolan, sen efter det åkte jag hem och nu sitter jag här.
Man har träffat en del människor man inte sett på ett tag där, Sandra Järvinen bla. trevligt, det var inte igår du gumman.


Ser ni våra söta tröjor vi har haft? På rektorn står det Rektor, på lärare
står det Lärare och på oss elever står det Elev : )


Ska ta kvart över bussen bort till Linnsan som är hos sin kille, lutar åt utgång men det är fortfarande inte spikat.
Imorgon blir det övningskörning och sen bara slaaappa, det behöver jag verkligen känner jag.
Nej nu ska jag fixa det sista sen ska jag bege mig till bussen.

Ha en trevlig kväll!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, det var verkligen inte igår :( måste träffas någon dag. Puss

2008-11-15 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0