Händelserik dag

Hemma efter en kort arbetsdag på jobbet, tiden gick sjuukt snabbt idag. Kändes som jag jobbade i typ två timmar bara, kan bero på att jag var rastavlösare, då brukar tiden rinna iväg.
När jag skulle byta av en tjej för att hon skulle gå på rast idag, gick en läskflaska sönder på bandet, ett litet litet hål, vilket resulterade i att det blev ett sånt tryck i flaskan så den fick tok ryck och började spruta hej villt åt alla håll och kanter och den gav sig inte förrän den var helt tom. Den sprutade ner hela väggen bakom mig, hela golvet, ja ni förstår, det var läsk precis överallt.
Kom på efter att halva flaskan var tom att jag kunde stoppa den i en påse, men det tog ett tag innan jag hittade någon så.. Men men.

Då var man ledig imorgon istället då, vad ska vi göra då, då Maria ?: ) Ta en sväng på stan med fika kanske? We will see.

Den här bilden fottade jag i smyg i ettan på Maria hihi



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0