Inredning

Kom nyss in, har varit ute och övningskört med pappa. Det gick jätte bra =)

Var på stan en sväng med Maria efter att jag hade varit och lämnat blod, det gick bra förutom att jag blev en aning illamånende när hon var färdig, men det gick över när jag fick något att äta och dricka.
Jag köpte nya lampskärmar till mina nattduksbordslampor också, tar kort på dem efter att jag ätit, sååå söta !

Jobbar imorgon också, mellan 16 och 21, jag fick täcka för en kille på jobbet.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen 1408 med min lillebror.

Uppdaterar igen senare med bilderna på lampskärmarna!

PUSS


Den här skönheten lånade pappa hem förra sommaren, huur
fin är hon inte på en skala mellan 1-10 ? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0