Inte min dag, idag heller

Samma visa imorse, bussen var seg, så jag missade bussen hit till skolan... + att jag glömde idrottsskor, inte min dag med andra ord.
Idag skulle jag behöva dra mig ner till stan eftersom jag behöver inhandla en del nödvändigheter, men jag slutar inte förrän 4 så jag får se om jag har krafter kvar för det eftersom jag har idrott sista timmen.

Hm, undrar vad som sker i helgen (vet att det bara är tisdag, men såhär blir det alltid haha), kanske ska höra med Linn om hon har lust att ta en sväng in till Stockholm ? : )


Usch, det är jobbigt att titta på de här bilderna...

Nu ska jag lyssna på vad min käre lärare säger.

Uppdaterar senare.

Ciaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0