Is på vägarna.

Kom in för en liten stund sen, har varit ute och kört. Jisseees, vad halt det är ute nu. Testade att tvärnita en gång på gatan, och jag gled ganska bra.
Har nu intervjuat Linnsan, så nu har jag det ur världen, ska strax gå upp och intervjua mamma också så jag är klar med det med. Därefter ska jag göra klart det sista på mitt svenska arbete, sen känner jag mig faktiskt ganska nöjd med dagens insats i skolarbetet.

Var in på målarbutiken som ligger vid min skola idag, vill ju ha en ny fondvägg där jag har min säng. Det är ju en heeel jungel av olika mönster och färger och jag vet inte vad, hur i allsin dar ska jag kunna välja!? Vet i alla fall att jag vill ha något med motiv på, i någt mörkare färgän vad jag har nu, men men får väl se vart det slutar.

Jobb imorgon mellan 16-21.30. Ser fram emot det faktiskt, har inte jobbat sen förra onsdagen. På fredag blir det utgång för min gamla klasskompis Dick som fyllde år i måndags, grattis gubben. På lördag blir det middag hemma hos Emma, även hon fyller år inom kort. Vad ska man köpa till henne då? Inte en suusning, får fråga henne om det är något särskilt hon tänkt på.
I övrigt blir det mycket jobb den här helgen. Jobbar ju fre, lör och sön också... Finaa pengar =D

Nej nu ska jag pallra mig upp till mamma som förmodligen inte kommer uppskatta denna intervju särskilt mycket, men det får hon allt stå ut med, haha.

Skriver innan jag går och lägger mig.


Mitt brorsbarn Casper här, längst fram. Hur underbar är han inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0