Jag vet, förlåt

Herre Jistanes, kom hem för en liten stund sen, Minna skjutsade hem mig, gullig som hon är.
Har varit mycket nu den här veckan, därför jag varit så dålig på att uppdatera, förlåt mig. Helgen har varit lyckad, kvällen på Olearys i fredags kunde varit bättre om det hade varit lite mer folk, men annars var det trevligt, tack flickor och pojkar <3 Igår var jag hos Emma som hade middag för att hon snart ska fylla 20 (20 liksom, vad mycket det låter =O), det var trevligt, blev dock inte så sent eftersom jag var så sjukt trött.
Nu jobbar jag inte förrän på torsdag så nu ska jag vila upp och plugga teori och se till att få myckeeet gjort i skolan den här veckan.

Gud vad veckerna seglar iväg, snart är det julafton och i redan i helgen ska jag ta tag i julklappshandlandet.



En bild på mig och Ida E, resten finns här; linnsaan.blogg.se ; )



Här kommer några bilder från igår;

 
Kolla vad fint vi hade gjort : )


Nu ska jag nanna, börjar inte förrän tio imorgon, känns riktigt skönt måste jag säga.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: ENGREN

va söta vi är gummsan!

2008-11-25 @ 11:56:58
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0