Julen närmar sig med stormsteg känner jag

Pallrade mig upp imorse och gick till skolan. Har verkligen inte tid med att ligga hemma och dega, har så mycket att göra i skolan just nu.
Precis skrivit klart frågorna jag ska ställa till Linn ikväll, till mitt projektarbete, så då får jag det överstökat, sköönt. Ska även intervjua mamma ikvälll, ännu en sak ur världen.
Ska snart åka ner och möta Maria på stan, hon orkade inte gå till blodcentralen vid elva, så vi ska gå dit vid halv tre istället. Därefter ska jag sätta mig på körskolan ett tag, och senare ska jag och mamma övningsköra : )

Gud, julen närmar sig med stormsteg, det är helt sjukt vad tiden går fort. Ska börja köpa julklappar redan den 25 november i år, så man slipper springa runt i sista sekund sen, då blir det bara halvdant och det vill man ju inte.



Nej nu ska jag kila, uppdaterar igen senare.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0