Kan inte sova

Kan verkligen inte somna, vet inte vad det är men det går bara inte, men men jag får väl se om det kanske finns någon på teven efter att jag skrivit klart här och försöka sova igen om en stund.

Imorgon blir det som sagt IKEA, jippi :D Länge sen jag var där nu, så det ska bli roligt.
Inga mer planer för morgondagen, så skulle tippa på att den blir lugn, som den här lördagen har varit,  riktigt skönt.. Det behövde jag.

Nu har jag inte så mycket mer att säga, så god natt på er sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Tildis

Gå och lägg dig sleepyhead!

2008-11-02 @ 00:19:09
URL: http://tildurr.blogg.se/
Postat av: linn

samma här. kan inte heller sova juuu. men men! ha de så trevligt imån spetti bagetti! =)

2008-11-02 @ 00:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0