Lussebullar och violglass

Sådärja, då hade man skrivit klart ett psykolgiarbete också, riktigt härligt.
Jag och mamma var ute och körde en sväng förut, vi åkte ut till mitt jobb så jag fick det som jag skulle göra ordnat och sen var det bara till att åka hem och sätta igång med det där arbetet. Jag köpte violglass och lussebullar, och det satt inte helt fel i magen, haha.
Nu ska jag snart sova, jag ska bara kolla på ett avsnitt av andra avenyn först =)

 
MUMMA!

Såhär ser det ut när man har flickorna kvar över natten;



Lite bättre;



Blev lite suddigt eftersom jag tagit bilderna med min mobil.

Nu ska jag kolla på andra avenyn.
Skriver imorgon igen.

Godnaaaatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0