Lyckad rundtur

Kom hem för några timmar sen.
Vi började på IKEA, hittade ingen taklampa och inga gardiner, men däremot hittade jag en ny lampa till mitt fönster, nya galgar till min garderob, köpte även nya lampskärmar till mina lampor jag har på nattduksbordet, men dem passade tyvärr inte :( Efter det blev det en tur förbi Ica Maxi här i södertälje eftersom jag hade hittat en matta som jag ville ha där. 
Får ta kort på rummet när pappa och oscar kommer hem imorgon med kameran, har ju inte köpt någon än, dags att beställa den där kameran nu känner jag.

Nu har jag och mamma tagit en paus i Sex And The City filmen för att få någonting i magen. Filmen är riktigt bra måste jag säga.

Ikväll blir det tidig sänggång, imorgonbitti ska jag och mamma åka hemifrån fyra imorgon bitti, för att hämta pappa och Oscar på Arlanda.

Nu ska jag hjälpa mamma med maten, skriver igen senare, eller imorgon.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0