Nödvändigheter i vardagen

Kom hem precis, var tvungen att åka ner till stan för att införskaffa lite nödvändigheter.




På lördag är det bestämt att jag och Linn ska ta en sväng upp till huvudstaden och shoppa loss lite, kanske blir en och annan julklapp också om man hittar någonting!

Mamma fortsätter tjata om min önskelista och jag har tänkt så det knakar och jag har i alla fall lyckats komma på en del saker.

* Volym master från OBH Nordica
* Headset till mobilen
* Pengar till en kamera
* Nytt puder från Make Up Store
* Stövlar
* Necessär
* Presentkort på typ H&M, Lindex, MQ eller liknande


Måste försöka komma på fler saker, mamma och mormor ska julhandla på torsdag, så till dess måste det vara klart!

Nu ska jag äta, skriver igen senare eller imorgon.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0